Ditt sätt att reagera

Jag andas ren luft , och lämnar allting bakom mig som känns tungt





Dagens Outfit
: Kände för att vara rätt smidig och snygg idag till jobbet så jag gick in i min garderob och fann min underbara dress som jag inte använt alldeles för mkt .
Fick den för ett schysst pris av en galen tysk när jag var och stekte i München
En såkallad helkropps strumpa eller som jag brukar kalla den "Dusermigöverallt dressen"









Dagens Dunderhit : Cwalk - Det Är Ofattbart (Pontus Granholm)
(Låten är framförd av Wizdom)



Kommentarer
Postat av: Tina Dahlberg

Haha, vet du? Du är fan störd, for real :P

2009-01-20 @ 22:31:04
URL: http://terinap.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, tack så mkt! :)

Hare bra! peACe!

2009-01-24 @ 16:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0