heeeey dy vafan passa sig lite

brist på fantasi och lärdom



Dagens Outfit : Jädrarns när jag vaknade i morse och kände att hela havet stormade, tänkte efter ett långt tag innan
jag bestämde mig för att dra på mig denna utstyrsel som vanligtvis jag använder vid högtida tillfällen.
Men som sag jag kände att detta var en sån dag idag

Behöver inte beskriva med ord , låter bilden tala för sig själv
Och ja dom på bilden  är mina vänner och dom är singel hela bunten så , hugg till fö faa aan!
Pris på denna utstyrsel går mellan 2000-3500 kr




Dagens citat  : Kan vi inte typ göra lunch hos dig och äta "tillsaaaamans"
Dagens Stjärna : Praktikanten



Dagens låt
George Baker Selection Una Paloma Blanca





Vi ses därborta /haaaaze

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA "kan vi äta tillsaaaaamans" MOTO är inte lite gay :D

2009-01-21 @ 22:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0