NY DESIGN NU BLIR DET ÅKA AV!

Ny design som någon kanske ser men iaf så ska den här bloggen bli helt galen
Kommer inte vara som någon annans blogg , här blir det andra bullar , för jag saknar några fjärilar i hagen



Dagens Outfit :Kände för att inte frysa idag så jag satsade stenhårt
Schysst Skoterset från tidigt 50 -tal  Pris :1500kr
Pjuxxen är hemmagjorda av en tant i Dalarna Pris :500 kr
Mössan : Myrorna  Pris:100-200 kr
Vantarna: Funnit i hittelådan på ica Pris : 0kr







Dagens Händelse: Brorsan brakade in i farsans garage barkade som satan ett par skidor föll nästan ner
Dagens Problem : Tänker jag fortfarande på
Dagens Stjärna : Måste bli focka för att han lever sitt liv som ingen annan kan
Dagens Låt : Nomy - You Better Die Young
Dagens Måltid : Pappas spagge och köttfärssårre
Dagens Fis : Lee's hemmagjorda dunderbrak i ventrilo
Dagens Hjälte: Måste säga Farfar
Dagens Idiot : Inga namn nämda
Dagens Sjukaste : Blöjhändelsen



På återseenda Haaaaze!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAZE;)

2009-01-20 @ 16:24:52
Postat av: Gargamel

haha jag lever som jag skall ;)

2009-01-21 @ 10:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0