steeeeker fan!!

Hallå igen!

Fan glömde uppdatera igår men jag hade inte tid
Nu blir det iaf ett lustigt inlägg, blir inge dagens outfit utan "Helgens Händelse"
Kommer nog bara köra dagens outfit på veckorna och på helgerna bjuder jag på nått annat.


Helgens Händelse

Har varit och lirat boule med mitt gäng hela helgen asballt var det , träffade mycket folk och gott kaffe
sedan på kvällen drog vi en krogrunda som barkade totalt , men de ska jag inte gå in på bjuder på 2 bilder ist


Bildtext: Jag och grabbarna rockar sönder banan (Jag i mitten som just ska dra iväg ett kast)



Bildtext: Förfesten med bryyyydarna!1 Glömmer aldrig den kvällen skitballt!




Dagens Låt : Shazaam Ft Fröken - Man blir som man umgås





Haaade / Haaze















Kommentarer
Postat av: Per Sjölin

Haha! Ja du, man kan i alla fall inte beskylla dig för att vara frisk! :P



Trevligt att du haft en rolig helg. Hoppas du fick smaka russin.

2009-01-25 @ 02:38:10
URL: http://xerm.byethost31.com/joomla/
Postat av: elina

HAHAHA så sjuka bilder....

2009-01-25 @ 06:32:10
URL: http://sscarecrow.blogg.se/
Postat av: MLII

Haha alltså du och dina bryydar, du ska alltid ta dom snyggaste hela tideen.. sluta

2009-01-25 @ 14:10:23
Postat av: Josefine

Sv: Thank you, baby ! :D

2009-01-26 @ 16:30:54
URL: http://jossejako.blogg.se/
Postat av: plutten

grymt! =)

2009-01-26 @ 19:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0