Fiske i träskhelvetet!

Igår drog jag Mikey "BOM" och Erik till ett hemligt träsk mitt ute i dom djupaste skogarna!
Vi visste inte vad som fanns i  träsket men vi hade inte så höga förhoppningar ;)

Resultatet av denna lilla tripp blev 18 fångade gäddor på cirka 3 timmar

Jag 8st
Mikey 7st
Erik 3 st


Slänger upp några bilder från kvällen


Bild på vårat underbart snygga färdmedel ( Kärlek vid första ögonkastet )



Första gäddan landad och de var en tuff kamp(lägg märket till ansiktsutrycket HAHA)


Och "BOM" med sitt praktexemplar en sata kalv till gädda (4,6 kg)




Kiss Kiss goodbye




Nu peppar och taggar jag inför Pdol 2009 ses i dimman pepps!

På återseende / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0