bete dig människa!!

Hände en sjuk sak idag på jobbet
Skulle som vanligt städa en toalett så jag tar min städvagn och börjar gå mot toaletten,
byter plastpåse ,tvättar av handfatet och när jag sedan greppar tag om toalettlocket och öppnar
så får jag en chock , flyger med en ilfart bakåt och slår huvet i dörren och sen ligger jag bara där
Det jag blev så rädd för var de som befann sig i toaletten ,
helt enkelt en dunderkabel tillsammans med nån människas urin.
Jag vaknar upp och tänker nu eller aldrig så jag flyger fram mot spolknappen och kastar mig över den ,
med ett snabbtt tryck så får jag iväg den illaluktande krabbaten.

Måste ha varit den värsta upplevelsen hittills inom denna bransch

Fan vad jag älskar människor , särskilt dom som inte lärt sig spola



Ska fan sätta upp en sån här skylt nästa gång !




På återseende / lassi

Kommentarer
Postat av: matilda

haha URS:(:(

2009-03-09 @ 18:21:24
URL: http://donotenter.blogg.se/
Postat av: BEGGE

HAhahaha fyfan! ;D

2009-03-10 @ 17:42:23
Postat av: Josefine

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHA

2009-03-10 @ 20:02:45
URL: http://jossejako.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0